در صورتی که سفارش را آوردند و ما نبودیم چه می‌شود؟

در صورتی که نحوه ارسال از طریق اداره پست باشد: به طور معمول پست در ساعات اداری بین 9 الی 14 مرسوله های خود را توزیع می‌کند. در صورتی که در مراجعه اول حضور نداشته باشید پستچی مربوطه روز بعد مجدد مراجعه می‌کند و در صورتی که در مراجعه دوم هم حضور نداشته باشید مرسوله شما بمدت 5 روز در اداره پست نگهداری می‌شود که با مراجعه حضوری به اداره پست و ارائه شماره رهگیری و به همراه داشتن کارت شناسایی می‌توانید مرسوله خود را تحویل بگیرید.

در صورتی که نحوه ارسال با باربری و تیپاکس باشد: به طور معمول بعد از مراجعه اول از طرف شرکت مربوطه با شما تماس گرفته می‌شود جهت هماهنگی برای ارسال مجدد یا تحویل گرفتن حضوری توسط شما.

در صورت بروز هر گونه سوال، ابهام یا مشکل در تحویل کالا می‌توانید با همکار موبایل تماس بگیرید تا کارشناسان همکار موبایل نسبت به بررسی و پیگیری اقدام نمایند.

سفارشات از چه طریقی ارسال می‌شود؟

همکار موبایل روش های ارسال متنوعی را در نظر گرفته است که بسته به حجم سفارش و زمانبندی خود می‌توانید انتخاب کنید.
برای ارسال سفارشات سرویس های پست، باربری و تیپاکس و چاپار در نظر گرفته شده است.

پس از پرداخت وجه، سفارش کِی ارسال می‌شود؟

تمام تلاش همکار موبایل در جهت ایجاد خلق تجربه لذت بخش از خرید برای شماست. به طور معمول سفارشات هر روز صبح تا قبل از ساعت 10 تحویل پست می‌شود.

لازم به ذکر است سفارشاتی که ارسالشان با تیپاکس است و تا قبل از ساعت 8 شب پرداخت شوند همان شب ارسال می‌شوند!