در صورتی که سفارش را آوردند و ما نبودیم چه می‌شود؟

در صورتی که نحوه ارسال از طریق اداره پست باشد: به طور معمول پست در ساعات اداری بین 9 الی 14 مرسوله های خود را توزیع می‌کند. در صورتی که در مراجعه اول حضور نداشته باشید پستچی مربوطه روز بعد مجدد مراجعه می‌کند و در صورتی که در مراجعه دوم هم حضور نداشته باشید مرسوله شما بمدت 5 روز در اداره پست نگهداری می‌شود که با مراجعه حضوری به اداره پست و ارائه شماره رهگیری و به همراه داشتن کارت شناسایی می‌توانید مرسوله خود را تحویل بگیرید.

در صورتی که نحوه ارسال با باربری و تیپاکس باشد: به طور معمول بعد از مراجعه اول از طرف شرکت مربوطه با شما تماس گرفته می‌شود جهت هماهنگی برای ارسال مجدد یا تحویل گرفتن حضوری توسط شما.

در صورت بروز هر گونه سوال، ابهام یا مشکل در تحویل کالا می‌توانید با همکار موبایل تماس بگیرید تا کارشناسان همکار موبایل نسبت به بررسی و پیگیری اقدام نمایند.

سفارشات از چه طریقی ارسال می‌شود؟

همکار موبایل روش های ارسال متنوعی را در نظر گرفته است که بسته به حجم سفارش و زمانبندی خود می‌توانید انتخاب کنید.
برای ارسال سفارشات سرویس های پست، باربری و تیپاکس و چاپار در نظر گرفته شده است.

پس از پرداخت وجه، سفارش کِی ارسال می‌شود؟

تمام تلاش همکار موبایل در جهت ایجاد خلق تجربه لذت بخش از خرید برای شماست. به طور معمول سفارشات هر روز صبح تا قبل از ساعت 10 تحویل پست می‌شود.

لازم به ذکر است سفارشاتی که ارسالشان با تیپاکس است و تا قبل از ساعت 8 شب پرداخت شوند همان شب ارسال می‌شوند!

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله! شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا محدودیتی از نظر مبلغ و تعداد خرید وجود دارد؟

همکار موبایل هیچگونه محدودیتی از نظر حداقل مبلغ خرید، تعداد خرید از یک کالا، رنگ یا مدل را برای مشتریان عمده خود در نظر نگرفته است که این مورد یکی از مزایای سفارش از همکار موبایل است.

آیا موجودی سایت همکار موبایل دقیق است؟

با توجه به فروش بالای حضوری و اینترنتی همکار موبایل ممکن است موجودی برخی از کالاهای پر‌فروش دقیق نباشد، به همین دلیل ساز و کاری طراحی شده است که شما سفارشتان را ثبت می‌نمایید و پس از بررسی پشتیبانان امکان پرداخت وجه فعال می‌شود و شما تنها وجه کالاهایی که موجود است را می‌پردازید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

با توجه به دسترسی و همکاری همکار موبایل با سایر واردکنندگان لوازم جانبی موبایل در سطح کشور، در صورتی که کالایی در سایت همکار موبایل در وضعیت اتمام موجودی قرار دارد که شما تجعیل در جهت تهیه آن کالا را دارید یا کالاهایی را می‌خواهید که در سایت همکار موبایل وجود ندارد، می‌توانید با مراجعه به سامانه پشتیبانی همکار موبایل درخواست خود را مطرح نمایید تا کارشناس خرید آن را بررسی و برای شما تامین نماید.

شرایط خرید عمده چیست؟

هیچ چیز! فقط شما می‌بایست مغازه دار باشید یا قصد خرید عمده داشته باشید!

چطور می‌توانم از قیمت‌های عمده مطلع شوم؟
  1. در سایت ثبت نام نمایید.
  2. در هنگام ثبت نام نوع کاربری قصد خرید عمده دارم را انتخاب نمایید.
  3. در مرحله بعد فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
  4. منتظر بررسی پشتیبانان و تایید حساب کاربری بمانید.

تبریک! حساب کاربری شما به عمده تغییر پیدا کرد و از این به بعد قیمت های شما عمده است.